måndag 14 september 2009

Jobb,thai o krasslig..

Just nu sitter jag o kollar Svenska Hollywoodfruar på 3an,rätt underhållande:D
Har efter många om o men varit o käkat thai med några grabs b.la Johan,var lite osäker på om jag skulle gå när jag kom hem (men jag var sugen på god mat utan att behöva göra något själv)Kände mig superdålig när jag kom hem,låg i sängen o tyckte synd om mig själv men tacka vet jag alvedon (som är min vän för tillfället)känns ju inte så sunt men jag kan ju inte vara hemma jämt.. Haft en stressig dag på jubb..Fotografering idag o det blir alltid superstressigt en tjej fick på sig en annan tjejs klänning o mkt ombyten, gnäll,spring osv..
Nu ska jag kolla vidare på serien,imorgon är det planering efter jobbet SUCK-när man inte mår så bra.. Sov gott mina vänner,Becca

Inga kommentarer: