tisdag 1 september 2009

Lördagskväll..:)









Hade en mycket trevlig lördagskväll med Katarina-Jag o nissen mötte upp Katarina eller hon mötte nästan upp oss (blev lite sen p.ga lite oväntade händelser hehe;)Men så iaf vi promenerade lite i mysiga gamla limhamn för att sen gå till "Nama" där vi började med ett glas cava,sen beställde jag in 10 bitar sushi o Katarina beställde in en sallad med kycklingspett o ett glas vitt till det-det var såå gott:))
Fick också bästa servicen av Sara där som frågade förundrat:Men du gillar väl inte tonfisken? Jag bara nej..så hon tog dom o gav mig god lax istället,cute!
Tyvärr hade de ingen is på nama så de kunde inte göra drinks o jag o Katarina var sugna på det så vi gick till Cutty sark där jag tog min favvis-frozen margarita o K tog cosmo,jag tog även en hallon cheesecake (nyttig som jag e..) Mycket trevlig kväll i lovely sällskap,Hoppas på snart igen K:)Becca

Inga kommentarer: