onsdag 23 september 2009

Middag i söndags:)




Blev ju bjuden på söndagsmiddag hos min kära kollega Marisela i söndags o det var mycket trevligt,fick träffa hennes vovvar,kanin,barn (litegrann iaf de är 12 o snart 16 så annat är ju mer intressant i den åldern.) De hade även bjudit med en kavaljer till mig hehe med hans dotter o mamma,men det blev mest jag o Marisela som kacklade på för fullt-vi har alltid 1000 saker att snacka om and I adore her!! Väldigt klok,glad,varm o rolig kvinna (för att inte nämna duktig kollega:)
Så det blev en hel del "tjejsnack" o trams.. Jag var inte hemma förrän närmare 12..
Vi åt kycklinggryta (o de andra även en gryta med kött)med ris o argentiskt supergott vin till(-Marisela kommer ifrån Argentina) En väldigt mysig kväll i en mycket härlig o fin familj-de har många åtaganden o mycket att göra i sina liv men är ändå strålande glada/roliga o lite "busiga" efter alla år tillsammans-precis så som jag vill ha det om och när jag träffar "den rätte"-att man uppskattar alla situationer o har riktigt kul under tiden o inte slutar "busa med varann;) Becca

Inga kommentarer: