måndag 28 september 2009

Ångest..:(

Ja ibland bara väller den över mig..Försöker för ofta analysera om hur eller varför men det är ju ganska oviktigt egentligen,det jag har kommit fram till under senaste åren är iaf att det kommer då jag känner mig stressad över något-när jag har mycket i tankarna o kanske känner press på något sätt.. Så ända sedan igårkväll har jag känt av illamående:( Alltid illamående +en nervös känsla när jag har ångest,p.ga min fobi om att kräkas..) Förrutom detta har det varit en ok dag-inte superrolig inte supertråkig men varit mycket trött men de små liven piggade såklart upp:D Och imorgon har jag gympa med dem så jag hoppas att det blir uppskattat.
Just nu är jag orolig över min lilla kise:(( Han stack ut (som han gör ofta)problemet är bara att han är aldrig ute mer än en natt i streck..eller bara ett par timmar o nu har han varit borta sen kl 22.15 igår..så jag är lite sad över det med..
Vi hade en såå mysig söndagskväll igår-jag satt/låg i sängen i morgonrocken käkade popcorn o kollade på spänning på tvn o både Lukas o Nisse låg "på" mig:)
Nyss pratat med T och det var ett kul/bra samtal o vi ska försöka få ihop en "middagsdejt" till helgen;)Becca (o önska mig lycka till att min älskling kommer hem strax så jag kan sova lugnt inatt..)PoK Becca

Inga kommentarer: