lördag 12 september 2009

Det ytliga snacket..

Kan ju inte sluta med detta ämnet för jag tycker vi behöver sunda förebilder i detta landet!! Och flera bloggtjejer skriver ju om detta just nu med Gynning..Har ju kommit fram att hon smal som f..pratar om hängröv o mage..stackars oss som har det på riktigt (eller hängröv har jag inte än..)Har ju kommit fram att hon ätit det receptbelagda reductil-bantningspillret..suck sjukt när man verkligen inte behöver det o vad ger det för bild till andra unga lättpåverkade tjejer..hon tar verkligen ett steg i fel riktning(-hon verkar ju sjuk själv..)också försvarar hon sig gång på gång..nä Gynning har sjunkit i mina ögon på sistone..Hon är inte så djup som jag trodde,hon verkar inte så intelligent som jag trodde,hon verkar inte så fri som jag trodde,hon verkar inte så djup som jag trodde, omogen,osäker,hon är definitivt inte en egowoman eller girl för den delen-nä hon känns väldigt motsägelsefull.. Vill ha tillbaka bb-Carolina som hade sex framför kameran för att HON ville det,som stod upp för tjejers sexualitet,som var fri o skånsk and proud of it! Som kanske inte hade den finaste stilen enligt modemänniskor men en EGEN stil..Som vägde ca 10 kg mer och ändå var en av Sveriges snyggaste kvinnor..Still is,men tror att hon snart kommer se ut som 40 med alla experiment för att uppnå det omöjliga-den perfekta ytan..istället för den personliga/naturliga o samtidigt vara en fin förebild..Visste ni att hon fettsugit ryggen?? En annan person som kunde sett 1000 ggr bättre ut är Kändisfrisören Bobby-han ser ju inte klok ut nu med sina hamsteruppuffade kinder o på tok för stora läppar!! ser sjukt ut-hur kan någon tycka detta är snyggt?? Becca

Inga kommentarer: