fredag 25 september 2009

Lovefool..

Tänkte uppdatera er om mitt kärleksliv här nu,varit lite luddig o det är jag fullt medveten om men det står ju här att det är en öppen blogg så det får jag väl stå för litegrann även om jag även fortsatt kommer välja medvetet att hålla en hel del detaljer om sådant o lite annat personligt för mig själv..(o mina närmsta) Det blev ingen love mellan mig o Michael.W-han är superbra på många sätt o vis som ni säkert förstod o jag tycker mycket om honom MEN de riktiga kärlekskänslorna fanns inte där ifrån min sida tyvärr..Iblan önskar man att man vore en robot som kunde bestämma vem man fick känslor för.. men det är jag verkligen INTE-det ska kännas helt rätt!
Sen har jag haft en fling/flirt nu de senaste veckorna men jag visste ifrån början att det nog inte skulle funka-fel på timing o lite annat..:( Jag ska inte låta som att jag är dödskär för det är jag inte men det fanns ett stort intresse o en mycket stor attraktion..O det har varit en hel del spänning o lite action;) Men jag bestämde mig för att bryta helt med det eftersom det nog inte hade blivit han o mig o jag är all or nothing,jag kan inte bara ha sex o njuta av nuet med vetskapen om att det nog inte blir mer tyvärr ibland för såklart behöver alla människor lite närhet o kul på det sättet men det går inte för mig,jag är helt för känslosam(-och det har jag lärt mig the hard way..)Så bättre att bryta men omständigheterna gör att det är svårt att bryta helt för oss båda men jag får kämpa på helt enkelt..Så det har väl inte varit den lättaste veckan rent känslomässigt dessutom har det varit lite negativ stress på jobbet..Så jag hoppas på bättre tider snart,o jag är mest besviken över att det inte bara kan vara lätt för mig med love,Johan säger att jag vil ha det otillgängliga men jag tror faktiskt inte det,eller kanske? Kidsen gör mig glad med sina fina ord iaf, känns som mina egna..gillar dom supermycket!
Ikväll var det först tal om AW men några friends mådde kasst så det blir tvkväll med god thaimat som jag hämtat:) Missa inte Anna Anka ikväll,ska även se idol (eftersom jag ändå är hemma) Blir nog tidigt i säng,trött.. Ha en härlig start på helgen! Becca

Inga kommentarer: