tisdag 8 september 2009

Mood update:


Glad över: Att jag är på bättre humör nu än jag varit på i några veckor:))
Att jag arbetar med en latinoboy-O,vi har så jäkla ball ihop o även en "vän" nu:)
Att jag har fina människor i mitt liv,mer nu än förr-ju gladare o ju bättre man mår själv desto lättare drar man till sig positiva/fina människor<3
Att jag älskar "mina" barn på jobbet-ni ger mig glädje varje dag!
Ser fram emot: Att gå ut o käka med fina människor på fre (fint besök ifrån Kph)
Att "gå ut o skaka röv" med vänner-stått o dansat ett bra tag nu till " wild one" b.la haha! Att fira min favourites b-day om ett par veckor.
Vill avsluta med några fina meningar som jag fick på mejl idag ifrån en väninna:)
"Livet består inte av att vänta ut stormarna utan om att lära sig dansa i regnet" Becca

Inga kommentarer: