torsdag 3 september 2009

Mycket trevligt igår:) o dagens..

HejHej:) Igår träffade jag min kära väninna Angelica igen efter hon varit i NY o hälsat på b.la sin gudson/brorson Erik så GRATTIS FASTER:)
Vi hade såå trevligt igår-vi gick till nama där jag verkligen behövde lite mousserande efter dagens slit på jobbet..sen blev det vin o sushi som vi delade o sen varsin sallad-min med kyckling o hennes med varmrökt lax-mkt smarrigt o bästa servicen som vanligt av Sara:) Sen gick vi hem trötta o kollade på Efterlyst innan vi kojsade-jag gick upp 5 idag...o sov kasst för det var min första öppning så var lite orolig men allt gick finemang-var där 6.30 o öppnade.. En bra dag i goda kollegors o barns! sällskap:) Kom hem,riktigt trött men började få riktigt jobbiga magsmärtor o antar att jag är mjölkallergiker faktiskt..:( Imorgon kanske jag inte skriver för jag ska till DK imorgon o träffa Michael,Nathasia o Angelica-om jag inte mår kass..men jag skriver o lägger in bilder från igår så fort jag har tid:) Kram Becca

Inga kommentarer: