torsdag 17 september 2009

Update..

Dagarna bara går o går..Känner att snart är det helg igen o det känns inte längesen det var helg.. Idag skulle jag öppna 6.30-och det är bara mitt ansvar att öppna hela förskolan o därmed larma av skolna med..o jag försov mig sådär en timme..så det blev till att rusa ut med hunden-ingen dusch här inte.. O sen sätta mig på bussen,blev en kvart försenad:( not good o sjukt stressig början av dagen,men en dag som faktiskt blev superbra till slut:) Bra stämning på jobbet,underbara kids-t.o.m en liten tjej som började storgråta när jag skulle åka hem.. Såå glad för "våra" barn har supergulliga kids men också en väldigt intensiv ålder (2 o 3) så jag känner mig helt slut..Men det är värt det-i den åldern kommer allt roligt snack/kommentarer o fortfarande mycket mys:) Också vääldigt glad över mina "latinokollegor" som gör jobbet kul (trots att jag mår rätt jäkla kasst med min förkylningen..
Imorgon är det Fredag o då ska jag om jag inte mår jättedåligt ut o festa lite-med en kollega-O+kanske en till kollega o Jenny blir kanske nama först o sen cuba café eller bara cuba-där spelas mkt salsa,nice:)) På lör kommer Angelica hit som inte har haft det så lätt..:( Hennes pappa har gått bort-han led i många år av alzheimers så nu har han äntligen fått frid men i en alltför ung ålder tyvärr.. Vi ska iaf förmodligen på bio-tror vi ska se Sommaren med Göran med min favvis roliga svensk-Peter Magnusson:D (Vill även se Beck+ Flickan som lekte med elden) På söndag ska jag följa med en kollega till "hennes" kyrka (united)som är en mer ungdomlig/modern, mer liberal typ av kyrka,sen hem till henne med familj o någon mer kollega på grillning/middag-supertrevligt:) Tankar: I shouldnt but I cant help myself.. Vissa känslor kan man inte sätta ord på de bara kommer och de kanske är de bästa,när det bara känns rätt och det inte finns några svar om varför och hur..(men ändå tyvärr i detta fallet är fel..)Jag är en komplicerad person för övrigt och risken är stor att jag står solo mot slutet men just nu am I floating;) Becca

Inga kommentarer: