söndag 20 september 2009

The weekend..;)

Har haft en rätt bra helg,vi träffades som sagt i Carolines sommarstuga (som var hur mysig som helst btw) Vi käkade thai men det blev sådär för jag tappade skiten både i Omars föräldrars bil och på marken..så det blev utan sås:D Blev även en del vin o lite sprit o sprit tål inte jag direkt..så de 2 sista drinkarna på cuba hade jag kunnat skippa..så det blev lite dramautfall ifrån min sida (som det inte hade blivit om jag hade druckit mindre..) Annars kände jag att det var kul att danska salsa när man fick lite hjälp av duktiga killar/förare,(var inte helt kass på det när jag kommit igång:)Men annars tror jag inte att det är det ultimata partystället för mig-jag gillar riktig salsa men inte sån där poppig/ny salsa.. o det var mer en typ av människor o jag gillar mer blandat. Omar körde oss så det blev ingen dyr kväll,skönt.
Igår blev det lugna gatan härhemma-Angelica kom vid 16 o det var såå kul att träffa henne o vi pratade o skrattade massor o drack lite vin:) Innan vi begav oss till bion o såg sommaren med göran som jag faktiskt inte alls gillade-tyckte handlingen var urtrist o gamla skämt o rätt trist humor..Nä tillbaka med roliga spontana skämt för Magnusson som pyjamas o situation magnusson istället för den "lätta" svenssonhumorn.. Angelica skulle på mässa för sin pappa så hon åkte imorse o jag låg o drog mig i sängen läänge idag..Dagen går såå snabbt idag känner jag,jag vill ha mer tid..Har bara suttit o snackat i tele o chattat i massor med alla möjliga på face,har iofs hunnit promenera en del idag med min vovse med i det ljuvliga vädret:) Jag hoppade över united idag får gå dit en annan dag-min mage mår aldrig bra såhär ngn dag efter fest o stora alkoholmängder..Men jag ska hem till Marisela-min fina kollega o hennes familj ska kolla på alla hennes djur (vi är lika där)+hennes nya hus,så ska vi äta där o så och ev kommer Omar också vara där. Tror vi ska grilla,myys:) Jag har påbörjat en ny "diet" i veckan som är väldigt anpassad till mig o skapad av mig så jag hoppas att jag tappar några kilo på lång sikt,för jag tror definitivt inte på att gå ut för fort med sånt då tröttnar man bara.. Ha en skön avslutning på helgen,pics från i fredags kommer i dagarna orkar/hinner ej idag,(lagt in en massa på face med)Puss, Becca P.s Haha såg ett kul klipp med henne på youtube guud vad kul hon är att titta på,verkar vara en kul person-det måste jag "ge" henne..

Inga kommentarer: