torsdag 10 september 2009

Weekendplans..:D

Ja snart helg igen,det går såå snabbt för tillfället.. Men jag ser fram emot en trevlig helg o har lite planer: Imorgon har vi planeringsdag hela dagen på skolan sen på kvällen kommer Michael.W,Angelica o Nathasia till MÖ för att dine and wine with me-Nat har jag ju inte träffat på minst 20 år så det blir speciellt..Hon verkar supersnäll så det går nog bra:) Blir nog Elyseé med fondue o kanske lite drinks efteråt,sen sover Angelica (såklart)över och så blir det frukost på Biocentrum (om det är öppet lör)och sen beger A sig hemåt för att bli firad av familjen i DK o jag tar det lugnt under dagen för att sen åka hem till en kollega (eller hennes stuga)med O ifrån jobbet;) o kanske någon/några till-lite dine and wine iaf wine haha.. Hoppas inte jag blir sämre- för jag mår allt sämre med förkylningen tyvärr..:( Men hoppas det går..Sen blir söndagen lugn o stilla(-I need that..) Kramis o ha ett fint veckoslut mina vänner:)Becca

Inga kommentarer: