lördag 12 september 2009

Fre+lör..











Blir inte en lika välfylld helg som jag trodde först..men men får bli en annan gång-både jag o min kollega är förkylda.. Men igår hade jag det jättetrevligt med mina kusiner som verkligen är supertrevliga:) Vi var på Nama där jag lyckades övertala Michael att dela sushi med mig o sen tog jag kycklingsalladen+bubbel till o vin,sen gick vi till cutty sark o tog varsin drink där- frozen margarita for me:) Sen åkte de hem o jag tror säkert att vi ses snart igen. Idag gick jag o Angelica till Lieto o käkade stor frukost där,sen kom Johan när A skulle hem så han o jag tog en latte i solen-härligt väder på europabageriet:)) Sen har det varit lugnt,chattat med poker:P o nu ska jag snart laga mat-skithungrig!! Kvällen blir nog väldigt lugn o solo,kolla tv/film eller något. Hoppas ni får en trevlig lördag därute o för er som undrar så är jag snyggare live än i filmen från igår haha-jag blir alltid "sne" på film..vet inte varför-den fångar väl upp det på någor sätt:D Men det var skönt att lägga upp en film o slippa lägga in en massa foto så det kommer ni få se mer av:)Kisses Becca

Inga kommentarer: