söndag 27 september 2009

Superbra kväll/natt..;)

Hade en jättetrevlig kväll igår o hör o häpna: Jag är inte bakis idag!! så jäkla skönt..Bara enormt sliten för jag kan aldrig sova jättelänge även om vi först kom hem vid 5 snåret.. Men vi grundade ju med god/lyxig 3 rätters på Skeppsbron+ en massa vatten: Började med champagne som vi även drack till förrätten som var en fiskgrej med grönsaker mycket fint upplagd,sen beställde vi in en flaska vitt som var till huvudrätten som var gös med saffranpaella-räkor o mussla o grönsaker-jättegott!! Sen blev det efterrätt som bestod av god chokladglass med passionsfrukter o fikon,kaffe till det sen begav vi oss till båten o det tog ett litet tag för mig att komma i partymood-men när jag väl get started så finns det inget stopp :D
Bra blandad ålder där,musiken är inte min favvis på det stället dock-tycker det är lite för mycket mixat o samma typ av musik hela tiden.. Blev lite drinks där(-white russian for me+vin) Sen en hel del dans o mingel(-min favorit) Stötte på min gamla klasskamrat Anders Wrethov som ju är lite småkänd men otroligt trevlig o ödmjuk för det:) Precis mot slutet av kvällen så stötte jag på en gammal! kille/strul som jag känt från way back men inte sett på länge,blev iaf att vi hängde med han o hans vän som var mycket gulliga o roliga:) Tog en hamburgare med dem men jag var inte så hungrig så kände att något var fel-alltid hungrig haha:) Och mycket rätt vaknade förkyld..:( tar aldrig riktigt slut det här..deppigt! Skulle annars ha gått ut o käkar med killen..T heter han (for now) Men vi tar det en annan dag när jag känner mig bättre,känner att jag behöver ta det lugnt o vara med min lilla älskling ikväll o kolla på tv/vila. Även laga lite enkel mat till mig nu-falukorv med massa pasta- (ska jag unna mig ikväll,alltså med pastan) Angelica sov ju över så vi gick o åt frukostbuffé på Biocentrum här på Limhamn med Johan:) Och nu har Angelica åkt hem o jag tog en höstig promenad med "nippen" Ha en mysig söndag vänner <3 Party-Becca P.s Angelica lägger in pics+filmer här senare ikväll (eller troligare imorgon..)Glömde nämligen min mobil hemma igår..

Inga kommentarer: