lördag 17 oktober 2009

Fredag o lördag:)

Har haft det mysigt med Angelica i helgen(-vinkade precis av henne vid bussen där hennes Kim satt o väntade-de skulle på fest i Bunkeflo)
Igår kände jag verkligen att jag behövde ta det lugnt-avbokade nailsen o nama o nöjde mig med en thaimiddag med Angelica o Patrik,sen gick vi hem o kollade på idol-där jag inte tyckte temat passade så många av dem-Rabi gjorde bra ifrån sig men jag gillar inte alls honom i övrigt-tycker både att han o hans röst är överskattade o mesig..
Mariette o reza var bra igår o rätt åkte ut tycker jag.
Idag tog vi en sen frukost som mer blev lunch..tillsammans med Johan-han åt gulaschsoppa o kladdkaka med latte till,Angelica tog en toast o latte o jag som vanligt kycklingsallad med latte (o en liten kaka till.)Sen blev det lite koll på lindex,sen hollywoodfruarna hos mig:D
Fick även en jättefin grå,stickad tröja av min mutti<3 Smsat lite igen med T,trodde inte att vi skulle ses igen faktiskt för det verkade aldrig hända något men han flyttar snart till V.hamnen-MÖ så då blir det kanske lite lättare,who knows?;)
Nu blir det kycklingkebabpizza o tv i soffan med "mina småttingar"
Och imorgon kanske fika med min kollega o vän Caroline eller bara vila o städ etc för mig (tror på det sistnämnda..) PoK o ha en trevlig lördag vad du än gör:) Pics kommer imorgon(-både ifrån denna helgen o förra)B

Inga kommentarer: