fredag 2 oktober 2009

NU ÄR JAG ARG!!

Ja det är jag..Kan inte säga varför men det handlar om att ibland eller väldigt ofta är jag otroligt frispråkig..o det är såklart ibland till fel personer information hamnar..Samtidigt så lär man sig mycket av det o ikväll har jag lärt mig en läxa som känns lite trist samtidigt som det är skönt-för ur aggression kommer en hel del produktivitet så nu är det SLUT på en viss grej för mig o även om det är lite jobbigt så är det det bästa i längden o man får upp ögonen o Becca är långsint så NO MORE MISTAKES!! Och inga mer nära relationer med människor som inte får mig att känna mig fabolous;) F.Ö har det varit en stressig dag för många var borta/sjuka på jobbet så man jobbade för 2 minst.. Men haft en underbar AW med min väninna Kattis-blev drinks,bubbel o sushi- så några pics får ni imorgon:) Nu ska jag lägga mig i min bed med min älskling<3 Becca

Inga kommentarer: