tisdag 6 oktober 2009

Min tisdag:




Idag har jag jobbat mellan 7.30-15.30 rätt bra o vanlig tid för mig.
Sen vilade jag lite o sen blev det lite chattande på face (som vanligt)Tycker det är rätt kul nu för jag har betydligt fler killar och då menar jag framförallt killkompisar än förut o det är kul tycker jag:) Sen var det ju premiär för desperate kan man ju inte missa:D Bra var det som vanligt! Har fått hem 2 parfymer ifrån Blondinbellas nätbutik-Bellme superbra med leverans till dörren o betydligt bättre priser! Men jag var nog lite för snabb med att beställa nu senast för jag är inte supernöjd med dofterna..iaf inte den ena-Gucci envy me2-lite för stark på mig (men men får väl gå..)den andra är Cacharels Promesse-söt doft som är rätt god men inte som en favorit,(men kul att ha många att välja mellan) sen har jag varit lite duktigare än vanligt som ni vet de senaste veckorna och på bilden kan ni se hur en typisk middag/kvällsmat kan se ut för mig nu-har alltså skippat kolhydrater såsom en massa pasta,bakpotatis,ris,bröd som jag eg älskar..men inte bra att äta sånt så sent när man inte rör sig jättemycket så jag tar en shake-just nu allevos raspberry/banan som är god+en kycklingklubba med lite sallad till eller frukt-äter alltså lite protein+ något grönt till shaken så att man får tugga lite men alltså kalorisnålt om kvällarna för det mesta, ibland kommer det såklart ett restaurangbesök ivägen;)Tar även en sån här shake ibland som mellanmål på jobbet också. Imorgon ska jag ha en livskunskapsamling (hjärtestund) med våra små liv så jag har även planerat lite för det ikväll:) P.s Tog ju ett val i helgen som inte hade med känslor att göra o jag kan säga er att ibland är det vääldigt bra o framförallt skönt att utgå ifrån: vad vill jag?vad får jag utav det här i längden? istället för bara känslor/tankar/här o nu-man blir himla stolt över sig själv när man litar på sin magkänsla o man gör sig själv till en betydligt säkrare o stark person-för kom ihåg bara DU bestämmer hur andra ska bemöta/behandla dig!! Nä nu måste jag sova..Sov gott folks,Becca

1 kommentar:

Anonym sa...

You go girl, helt rätt! Du förtjänar det bästa! Kramar Angelica