onsdag 28 oktober 2009

Lillördag..

Ja idag är det "lillördag" o jag dricker lite öl:) Tänkte bara berätta lite om mina planer för slutet av veckan o helgen: Hade btw en fantastisk dag idag (tack the secret)o alla underbara kids som jag vill adoptera hela högen:D O alla trevliga kollegor som önskar en välkommen tillbaka (eftersom jag varit hemma med magen)Sen att det blev massage på rasten var inte heller så illa:P
Imorgon börjar jag 6.30..me dont like..Men men slutar tidigt iallafall:)Sen blir det lugn kväll tror jag.
På fredag slutar jag också tidigt-15 o ska fixa mina nails sen kommer Angelica så ska vi ha en "taconight" med vin o idol o annat smaskigt-ska bli såå mysigt!! Sen blir det frukost ute o skönhetsshopping för mig-behöver allt inom det typ haha-loves it..tvätt,Dagkräm,nattkräm,ögonkräm-lägger in en videoblogg med allt jag köpt sen;)
På lördag ska jag nog på min efterlängtade middagsdejt med T;)Och på söndag har jag inga planer blir nog lugnt med lite nödvändigheter som städ o så+tv-night med myys såklart.. Becca

Inga kommentarer: