onsdag 7 oktober 2009

Skitdag..:(

Ja idag har jag inte alls mått bra inte på något sätt faktiskt:(
Magkatarr-så jag borde stannat hemma för tålamodet var på 0..
Enerverande faktorer som gör det svårt att stay positive+ vääldigt trött på alla upptagna killar som vill prata snusk med mig på face o ligga med mig etc var är era tjejer liksom?? bara för att man inte är frigid eller tråkig så behöver man inte vilja göra något med er!!
Jag vill ha det mycket mer intimt o fint än så även om jag älskar sex o inte hymlar om det (som många andra tjejer gör) Men jag kämpar på-för det måste man ju alltid göra eller hur!? Och hoppas på en solskensdag imorgon utan magont o andra störande moment.. Imorgon är det dessutom en låång dag så ifall jag har ont i magen så stannar jag hemma..Först jobb 7.30-15.30 rusa hem till vovven sen tillbaks för lite planering sen personalkonferens 17.30-20..kul..:(
Tänker på dig idag Angelica som är på din pappas begravning..o spelar dessutom-Han är såå stolt över dig söta,starka,omtänksamma,hjälpsamma o lojala vän<3 Becca

Inga kommentarer: