lördag 24 oktober 2009

Smile:)


Tyvärr mår min mage inte alls bra..och så har det varit nästan hela veckan nu..:( men jag har kämpat på o jobbat ändå..Men känner mig helt slut idag..hade planerat en middagsdejt med T men fick avboka när han ringde idag,trist!! Men vi hade ett trevligt samtal o bestämde oss för att ta det nästa helg,(då har han flyttat hit till MÖ så då blir det lättare för honom med.) Har bara legat i sängen o slappat hela dagen så det var väl bäst ändå-man vill ju vara pigg till en dejt;)
Men ska iaf ut o käka thai med Johan o ev ngn vän till honom nu-känns lite mer avslappnat en dag som denna-att bara kunna gå dit o inte fixa till sig så mycket..
Han åker ju till Australien på måndag med, så man vill ju gärna säga hej då :(
Sen ikväll blir det candles,läskig film med mina darlings:) Är medbjuden till United-kyrkan imorgon o mys hos Caroline på kvällen-hade varit supermysigt(-Gladys ska dit imorgon med)MEN behöver nog chilla o försöka må bra tyvärr..men vi får se- ska definitivt gå till united snart iaf-verkar vara en väldigt bra kyrka- i tiden/modern.

Smile though youre heart is eaching,smile even though its breaking,when there are clouds in the sky,you will get by,by the time you must keep on trying smile whats the use of crying-you will find that life is still worth while if you just smile:)) Kom ihåg att vara tacksam över allt du har,även de små sakerna runt omkring dig som du sällan tänker på- känn o visa tacksamheten o detta gör att du kommer känna dig mycket bättre själv! Jag ska göra en lista där jag ska skriva vem jag är o vad jag vill,mål etc på uppdrag av min coach-Caroline<3 A big change is on the way-I can feel it! Becca

Inga kommentarer: