tisdag 27 oktober 2009

Varit hemma..







Ja min mage gav inte riktigt med sig så jag kände att jag behövde ta det riktigt lugnt o vara hemma från jobbet så mån o idag har jag varit hemma-idag har jag mått rätt bra men igår var det inte så bra o ja i helgen var det ju inte alls heller bra,men nu har jag fått medicin med så hoppas jag kan må bra en dag eller 2 nu:) Jag är en av få som tycker det är rätt skönt att vara hemma så en vardag o bara njuta av att inte göra något speciellt-kolla på tv man annars aldrig ser,sitta vid datorn,sova ut,lugnt o skönt helt enkelt o dagarna går såå snabbt..
Har iaf unnat mig lite gott:D Och ikväll blir det jordgubbspaj med vaniljsås som jag fått av min mummy(-IBLAND är det skönt att man bor nära.)
Måste berätta att häromdan fick jag ett så otroligt fint mejl av Caroline-min kollega o väninna<3 där hon skrev om hur hon såg på mig/mina egenskaper o jag blev väldigt rörd.. jag blev såå glad,tänk så lätt vi kan glädja varandra gör det du med!! Jag är såå tacksam över att jag har fina människor/vänner runt omkring mig-en annan väninna som anförtrodde sig till mig igår o jag kände mig så stolt o glad att hon valde att prata med mig "om sitt dilemma"
När vi ser oss omkring o är lyhörda o tacksamma så kommer det mer o mer,vad är du tacksam över? tänk efter o ge tillbaka:)Lev i nuet mina vänner o finn glädje i det ni har NU.
Nä nu kallar tvättstugan,bada o smörja in nissen,o kolla på tv massa bra ikväll, t.ex Desperate..:)Becca

Inga kommentarer: