fredag 9 oktober 2009

Helgens planer:D

Helg igen:D Mycket skönt-behöver vila..Men lite action blir det med;)
Ikväll hade jag några förfrågningar om AW o promenad men det blir hemmakväll med idol o kanske någon film-lång dag igår med personalkonferens efter jobbet o imorgon ska jag arbeta på skolan för det är "öppet hus" så jag ska passa småknattarna som har äldre barn och därmed föräldrar som vill titta på skolan etc,det blir ca 4 timmar sen kommer Angelica hit så ska vi nog gå en sväng o kolla på mobilia (som ligger nära) fika o kanske shoppa något,Jenny kanske följer med:) Sen blir det hem o vila lite innan Johans 30-årsfest som också blir lite av en avskedsfest-han sak nämligen till Australien o kommer desvärre nog stanna där ett bra tag..Vem ska jag nu käka o fika med..?:( Det blir kul med lite fest iaf!
Sen sover ju A hos mig o åker hem rätt tidigt tror jag så sen blir det lugnt o lite städ o planering för jobbet tror jag. Ha en bra start på helgen amigos:) Becca
P.s Ang idol så har jag inte hängt med jättemycket- men det jag lilla jag sett så gillar jag Tove bäst o tycker att tjejerna håller högre klass i år.. Självklart gillar jag "rockkillen" också men det kanske mest är det yttre..;) Gillar också Mariette o Erik-cutie;) den asiatiska tjejen är också duktig.P.s2 Om ni undrar så har jag varit på ett "glourios humör idag:)) Med mycket "the secret tänk" o det funkar ju finfint varje gång-det är inte så att jag aldrig är nere,det har ni ju märkt..det är mer det att neråtsvackorna är inte lika många,långa o intensiva:)
Happy B;)

Inga kommentarer: