söndag 11 oktober 2009

Helgen:D

Haft en bra helg,mycket bättre än förra..:) Igår jobbade jag ju i ca 4 timmar,det gick bra o var mycket lugnt,sen träffade jag Angelica på mobilia o jag shoppade faktiskt lite:Ett Clarinslipgloss-superbra,en tunika typ i lila som blir vardagsfin till leggings,och ett par mellanblå leggingsjeans(båda plaggen ifrån HM-me like:)
Sen blev det fika på Espresso house med en chicken sambal till mig o en laxbagel till Angelica och så delade vi en muffin-kardemumma/hallon såå god!
Sen begav vi oss hem till mig,trötta..så det tog ett tag för mig att komma loss..ville förfesta o drog ut på göra sig i ordning projektet-och det resulterade i att vi kom 1,5h försent till Johans fest-ja det var jäkligt dåligt o synd om oss för smörgåstårtan var slut:( så det fick bli en massa kakor o dricka-så man blev rätt berusad snabbt.. Det var jättetrevligt att träffa min kusin Johannes o hans familj o bekanta som man känt i åratal,pratade mycket med min höggravida kusin Jenny som var superfin med sin mage där det nog ligger en liten Elsa(-Ahh inte så avundsjuk..)
Johan firade sin dag i hans föräldrars mysiga hus nära stranden och de har en inomhuspool så det blev dopp för några modiga:) Och Johans mamma är såå gullig,hon sa att hon ville ha mig som svärdotter-såå söt o jättetrevlig/glad!
Sen promenerade vi hem med Patrik-jag o Angelique,det blev ingen 3kant även om han nog hade hoppats det ;D Sen idag blev det STOR frukost på Biocentrum här i limhamn tillsammans med A och Patrik. Angelica följde med mig hem en stund för att sen åka hem till Kph igen,jag har nyss gått en rätt lång promenad med nissen o nu blir det myys för hela slanten-behöver verkligen det! Under promenaden var det en dam som trodde att nissen hade bajsat så hon lämnade sin bil o gick ut o kollade men han hade ju inte bajsat där..SÅ patetiskt det sa jag också!! o fick mig ett skratt.. Hundpajspoliser kanske borde bli ett nytt yrke??verkar eftertraktat iaf..precis som att folk bara längtar efter att skälla ut en..De kan ju inte ha mycket till liv..Hade förstått om det var utanför hennes hus men liksom att gå ut o leta bajs känns ju inte så charmigt..:D Ikväll blir det först forbrydelsen på dk sen Wallander o en dokumentär om Hagamannen så jag får sappa för det är samtidigt..kanske lite god mat o popcorn till det. Ha en skön söndagskväll<3 Becca P.s Bilder kommer,men orkar inte lägga in nu.

Inga kommentarer: