lördag 31 oktober 2009

Helgen so far..:)

Igår hade vi en mysig-slapp dag på jobbet,det behövdes eftersom jag var väldigt trött o magen fortfarande gjorde ont..:( Vi hade höstfest o vi hade en mysig rytmik/sångsamling i gympasalen för att sen lyssna på mamma mia skivan o dansa (som alla kids älskar o även jag)Sen blev det mumsig mat o tidig hemgång för mig,iväg o fixade mina nails som blev fiina igen:)Sen hem till mig o fixade tacos (eller angelica fixade allt!)medan jag drack vin o surfade-typical princess me..Tänk hur jag bortskämd jag hade blivit med mer money..Men samtidigt hade det passat finfint-har ju rätta personligheten för det liksom;) Drack en massa vin,babblade,skrattade o såg idol-där Reza rockade skiten ur alla!! cool girl.. Sen la vi oss tidigt-man e ju uppe o hoppar vid 6 varje morgon o t.om 5 i torsdags.. så på fredagar orkar man inte vara uppe länge.. Idag gick vi upp hyfsat tidigt,promenad med nissen o sen var tanken att vi skulle käka frukost någonstans o sen SHOPPA-behöver ju en massa beautyproducts men allt är ju stängt idag så vi fick nöja oss med stor frukost på lieto sen handlade vi blommor-jag ska snart på middag till min mamma så jag köpte till henne o Angelica ska besöka sin pappas grav o lägga blommor där idag.. Så shoppingen får bli i veckan istället.. Men ska bli mys med middag hos min mamma o sen ikväll lutar det åt en promenad med T..han har flyttat till v.hamnen nu o egenligen skulle vi på middagsdejt men tror kanske att han är för trött för det (han flyttar denna helgen) o det passar mig bra med en promenad o mycket prat sen kan vi ju käka middag en annan gång;)Men kvällen är inte helt spikad än men tror att senare ikväll blir det tv o mys för mig i min lya. Ska lägga in bilder senare eller troligtvis imorgon,men ni får en liten film ifrån igårkväll-visst är jag bra på att härma??:D Puss o ha en bra lördag o halloween- Becca

Inga kommentarer: