torsdag 22 oktober 2009

Update..

Inte mycket nytt sen sist jag skrev..Jag har problem med min mage fortfarande,astrött.. och nu ska en kollega gå ner i tid så det är bara jag på avdelningen som jobbar heltid då,så mycket slit o extrastress för oss andra.. MEN igår fick jag o min kollega en riktigt mysig promenad tillsammans på vår rast o hon är utbildad hälsopedagog o därmed också bra på att coacha så det var skönt att prata med henne igår,TACK Caroline hon var både massör o coach o vän igår:) Hon sa iaf en sak som är värd att tänka över o det var att självklart går ju inte känsla o logik ihop men ibland måste man bara göra det logiska också får känslorna komma i efterhand,dessutom pratade vi om att det är viktigt att visa vem man är o vad man vill (o att sätta upp små mål eller vad man ska kalla det) vad vill jag ha?hur kan jag uppnå detta på bästa sätt? Vi pratade mycket om självkänslogrejer för när det gäller killar o kärlek så har jag en hel del att jobba med tyvärr..små steg hela tiden..pga saker som hänt mig tidigare i livet..
Är iaf glad över att jag är medveten om dem så man kan jobba med dem-har såå svårt för människor som inte har någon självinsikt (i min ålder då)som inte är ärliga mot sig själva eller andra-ett exempel på vad jag menar är om man frågar en vän som blivit sviken men är du inte ledsen att de då direkt svarar tillbaks men något dumt om den andre personen (skyller allt ifrån sig för att må bättre själva) så det var nog ändå lika bra att det blev som det blev-jovisst var det det men så logisk är ju inte kärleken/känslor och så kalla är vi inte..
En annan tanke i veckan var igår när jag läste en morgontidning så skrev en tjej att jaktsäsongen är igång o avslutade med att kan vi inte skjuta jägarna nästa år? Jag kunde inte skrivit det bättre själv!! VIDRIGT..
Vill ge er 2 varningar-ha inget med tele2 eller citibank att göra!! skitföretag!!
Ikväll ska jag kolla lite på Dr.Phil,Mammas pojkar,Fråga Louise o kanske efterlyst med tända ljus,mina älsklingar o kyckling med avokado,grönsaker (o shake förstås..)
Imorgon är det fredag o jag ska hem till Anna.L för er som inte vet så är det mitt ex lillasyster-skönt att vi har lite kontakt trots att jag (verkligen)inte har det med honom..det blir fredagsmyys i Bunkeflo med flygande kent jesus haha nä jakob o vin o idol:)Hoppas magen orkar med det bara.. Smsat med T och vi ska nog ses till helgen.. Nä nu får jag flytta mig från datorn-suttit här längre än planerat..o chattat med minst 4 "vänner" samtidigt..PoK Becca

Inga kommentarer: