söndag 25 oktober 2009

I love sundays..

Ja ibland kan det vara ångest eller tristess om jag inte har planer på fre el lör men på söndagarna njuter jag av mitt egna sällskap (o djurens då) Myyser för fullt o njuter av en sista ledig dag innan jobbet kallar.. Nyss varit o handlat lite,ska nu tvätta lite,laga mat o kolla på gossip girl,forbrydelsen o wallander med tända ljus-me like..
Igår var jag med Johan,hans vän o flickvän+Jon på thaihouse först käkade jättegod kycklingsoppa med ris, sen gick vi äver gatan till cutty sark-där det blev gin o tonic+white russian för mig:D Bakom oss satt en kändis-Allan Svensson-han verkade lite bufflig o smaskade som en gris(-ME DONT LIKE!!) Blev faktiskt lite tårögd (o mer än lite)då jag fick en sista kram av Jois innan han åker..:( Nästa gång jag ser honom är i maj o sen vet jag inte om han stannar, så man började tänka på allt som kan hända tills dess o hur trevligt vi haft det fram tills nu..Vi har ju blivit som siamesiska tvillingar som jenny sa (haha) de senaste månaderna.
Lägger in lite pics imorgon-jag varken orkar eller hinner nu..(lagt in en massa gamla bilder på face idag) Ha en mysig söndag friends,det ska jag ha! Take care<3 Becca

Inga kommentarer: