måndag 19 oktober 2009

Mood update:


Måndag: Först lite låg o lättirriterad,en mage som gör ont..
Sen gladare under dagen men fortfarande förvirrad o har svårt att lägga band på tankar o känslor..varför kan inte förnuft gå ihop med känsla? Försöker ändå hålla uppe ett happy face o fake a little,samtidigt som jag är ärlig-dubbel som vanligt..
Blir jag höstdeppig iaf!? Haft en skön vår o sommar rent mentalt men nu känner jag av stress,ångest,panikångest o som nu- magen krånglar..:(
Vill fortsätta med the secret tänk o kämpar på för att leva i nuet o vara glad o tänka: Que sera,sera-för det finns ju inget skönare eller hur!? Kanske får kolla på The secret filmen eller läsa boken snart.. Dagens varmaste: 3 av "mina flickor" kommer fram o ger mig en bamsekram efter att jag bara varit borta en liiten stund o den ena säger:Jag älskar dig såå mycket Mabecca<3

Inga kommentarer: