torsdag 22 juli 2010

2 lugna dygn...







Det behövde jag,speciellt efter tisdagens bravader:/ Igår fikade jag med Peter (soulie)men vi säger Peter hädanefter,Soulie gäller inte mer(-även om jag gillar honom skarpt)Men han har flickvän o vi är inte så tajta som vi var då vi kallade varandra för det. Vi fikade,sen gick vi en rätt lång promenad vid havet b.la.
Sen var jag helt slut..vilade lite,tvättade hela em o kvällen(lukas envisades med att ligga i tvättkorgen trots all smutstvätt omkring sig:) o senare på kvällen kollade jag Twin Peaks o Criminal minds-I like it! Samma blir det ikväll,skönt soffhäng,kolla TV,käka popcorn,ska bädda rent nu o duscha både mig o nissen<3
Fick en öl i min mummys trädgård innan,en fin klänning fick jag med o supergoda köttbullar kyckl.färs som hon lagat till mig-såå gott o IBLAND skönt att ha sin mamma i närheten:) Hoppas DU har det bra! Love Becca

Dagens: "Vi är så vana vid att föreställa oss inför andra,så till sist föreställer vi oss inför oss själva".

Så viktigt att man bestämmer sig för vad som är ok i ens liv,vad vill jag,vem är jag?vad mår jag bra av,och var går min gräns-kan vara svårt ibland (har jag fått känna av, the hard way) Men man lär sig med tiden om man vill,viktigt att inte jämföra sig med andra,för vi är alla olika där med behov,känslor,timing,historia etc. Tror starkt på att vi ska lita på magkänslan där,känns något fel så lämna det direkt eller ändra din taktik o våga sätta gränser! o kompromissa inte för mycket med dig själv (för någon annans skull)

Inga kommentarer: