lördag 31 juli 2010

Förändrade planer,men vad trevligt det blev,tack vare Angelica..





Skulle ju egentligen åkt till Kph igår em,men det trista vädret med REGN gjorde att jag inte kände lust för det,ville ju sitta på nyhavn o njuta i solen,så bättre att ta det en annan dag:)
Jag frågade Angelica om hon orkade komma hit istället(-vilket jag inte trodde hon orkade,efter första arbetsveckan o allt..)Men eftersom hon är lite mer oseg än mig så kom hon hit,hon hoppade på min buss på väg mot folkets park o UNITED:) tyckte det var jättekul att hon ville följa med (trots att hon är lite mer förvirrad i sin tro o vet inte riktigt om hon tror på gud)Vi kom iaf dit o en förälder till ett av mina fd barn som arbetar där med utbildning kom fram o hälsade glatt:)vi fick lite bubbel alkoholfritt,till min stora besvikelse..Nä men det är bra att det är alkoholfritt där för det finns många f.d missbrukare som behöver den frizonen o folk som jag behöver lära sig att mingla o vara social utan ett glas i handen:/ Det var som vanligt trevligt,det enda trista var att jag hade önskat att en av pastorerna höll i gudstjänsten istället för den unga killen som höll i det sist med-han är bra o rätt rolig o säger mycket vettigt o bönerna o sångerna är fantastiska-MEN han griper inte tag i mig på samma sätt som en annan pastor gjorde. Sen gick vi till Cuba o käkade o drack vin innan vi åkte hem o kollade Twin peaks innan A däckade..:) idag när vi vaknade gick vi ut med nissen,sen gick vi o köpte en massa gotter till frukost-men mer lunch..bakpotatis med räkor,kakor,god latte etc:) Sen satt vi ute i min trädgård o fikade,innan A skulle hem,hon ska nämligen grilla med Kim o vänner senare idag. Själv blir det nog lugnt o det ser jag framemot-tänkte ta en powerwalk nu (vilket var 100 år sedan)Sen bara lugn o skön tvkväll..Snart börjar allvaret,men ännu en natt då jag kan sova ut.. förrutom det ska det bli kul att jobba igen.Sen blir det TIDIGT..Puss Becca

Inga kommentarer: