måndag 26 juli 2010

United+möllan med Marisela igårkväll...



Begav oss mot united-kyrkan igårkväll,och som vanligt var det rikigt bra stämning o många andra positiva människor:) Hög musik..tror många av er hade blivit chockade av hur det är i den församlingen-nattklubbsmusik på hög volym b.la,ett barn som jag tycker väldigt mkt om ifrån min f.d avdelning var också där med sina föräldrar-o hon gav mig en riktigt STOR KRAM som förgyllde kvällen-jag var inte riktigt på topp-o mkt riktigt...jag har blivit lite sjuk..förkylningssymptom o väldigt hängig...
Men annars var det super,själva gudstjänsten var bättre sist(-nådde ut mer till mig)men det var ändå kul o lärorikt:) Sen åkte jag o Marisela o letade efter matställe,men några ställen är stängda söndagar o sent-trist! Till sist fick det bli möllan o indiskt-igen... Jag o Marisela hade 1000 saker att prata om/skratta om, o var inte färdigbabblade ens när vi skiljdes åt vid 12 inatt..querida amiga<3 Becca

Mina tankar om min tro: Jag har alltid haft en gudstro,men kommer inte ifrån ett religiöst hem,(kommer ihåg hur jag bad till gud som barn/ungdom) Nu efter jag har varit i "guds hus" ett par ggr, så känner jag hur mycket bättre jag mår,hur mycket lättare jag har för att acceptera mig själv för den jag är,vara stolt över mig själv,jag känner att jag har en vän i gud som vakar över mig o tror på mig, o leder mig på rätt spår i livet,hjälper mig att sätta gränser o att ta beslut o att vara en ödmjuk person genom allt jag tar mig för i livet<3

Inga kommentarer: