tisdag 27 juli 2010

Spontan härlig dag...

Hade inga planer alls för idag,o igår mådde jag kasst så jag trodde det skulle bli en riktig vilodag,MEN Johan smsade ju o vi har hängt hela dagen,först blev det thailunch med japansk öl,sen blev det ett glas vitt för mig o latte för honom,(han körde MC)Sen åkte vi till kronprinsen o köpte solisar,båda två:) De hade halva priset-synsam-hett tips!! Hittade till slut ett par Dior till mig,superfina o de kostade nu till halva priset 1750,sen begav vi oss till mobilia där jag hittade klockan som jag visade här för ngn vecka sedan:)) Så den blev det o jag är grymt nöjd o glad över mina inköp,blev även ett lipgloss:) Vi avslutade det hela med Mcdonalds. Och hade det inte varit för ett litet gräl nyss med min mamma så hade allt varit perfekt...Hon har en tendens att tjata om grejer som jag BORDE göra...känns det igen?? Hon borde ju förstått att det inte hjälper att tjata..vi (vuxna) människor gör ju våra egna val iaf...o får stå för konsekvenserna...
Men nu ska jag mysa med min lille nakenfis som varit mkt själv idag o är sällskapssjuk<3 Därför lägger jag in bilder imorgon fm istället:) Puss Becca

Inga kommentarer: