fredag 9 juli 2010

Underbara semesterdagar:))















Igår kom A hit på em o vi möttes i stan,kollade lite i affärer o så blev det gränden-supergott! Blev bara lite shopping för mig-ett dior lipgloss o ett Ittala glas (eftersom ett av mina gått sönder..)Sen tog vi en frozen margarita på lilla torg-men vi gillar verkligen inte lilla torg-känns såå associalt alla sitter i sin egna lilla bubbla(-typiskt sweden)Så vi köpte med oss en sub o åkte hem,kollade Twin Peaks o sen la vi oss. Idag har enligt mig iaf varit ännu bättre:) Vi har gått lite med Nissen såklart,åt en sen lunch på Nama med rosé,sushi o en kycklinggryta i solen,nice! Sen tog vi ett kvällsdopp på Sibbarp-sjukt skönt,efter en strandtennismatch i vattnet:)Köpt hem hortensior o blommor till min balkong med.
Fick kläderna igår som jag beställt på nätet-o till min stora förvåning så passade nästan allt superbra-det var hur mkt som helst...tunikor,klänningar,koftor,ballerinaskor,sköna,slappa byxor:) Nu ska jag äta en ceasarsallad innan midnatt (förhoppningsvis)Hoppas att DU haft en fin sommardag/kväll! Beccasin

Inga kommentarer: