måndag 5 juli 2010

Nagelfix,sol o sushi..






Idag när jag hade fixat mina nails så ville jag fortsätta med lite mer vardagslyx(-så brukar jag känna)Men ingen kunde leka med mig (som bor i närheten)o jag var jättesugen på sushi så jag köpte det och en flaska bubbel-även om man är själv måste man få lyxa till det o det är jag expert på-vardagslyx:)Så det blev sushi på balkongen,har även städat lite,men man orkar inte så länge i taget för det är såå varmt o kvavt...Så får bli mer imorgon. Köpte även hem goda jordgubbar som jag smaskar på nu o snart väntar runda med vovven+hollywoodfruar-loves it!:D
Kollade btw på Den unga överklassen på kanal5play.se-o den kan jag rekomendera-nice med ngt som utspelar sig i Köpenhamnsmiljö+fina kläder o sådant att spana in:)
Ha en skön kväll,min dag har bara rusat förbi o imorgon väntar ännu en dag med sol hoppas jag+shopping med Jenny<3 Becca

Inga kommentarer: