torsdag 22 juli 2010

Början av veckan..






I måndagskväll så käkade vi thai+öl sen begav vi oss mot stranden för ett dopp o strandtennis:)
Sen blev det tvmys senare på kvällen.
Dagen efter började vi dagen med brunch i smörgåsbutiken-bakpotatis med räkor,gott!
Sen fixade jag hår o nails-nailsen är mer perfekta o hon är sjukt duktig på det,men håret är en annan femma...Mitt eget har tagit skada av det,så det får nog åka av snart,tyvärr..Får satsa på tejp-sättet senare,men det KOSTAR...:/
Och hoppas att jag inte blir skallig av detta nu..Kram Becca

P.s Jag följer ju några bloggar o vill ge ngra tips på bloggar som känns positiva:)
Inte:"Ät så lite som möjligt o träna så mkt som möjligt" så blir du så snygg som jag är bloggar"Sånt skapar ju bara negativ stress...and lets admit it-det är tjejer som kämpar för det skinny-idealet,män älskar lite att ta i;)Så 2 bloggar som ger mera positiva tankar o ideér är Blondinbella.se(-kanske lite mer för den yngre)och en ännu mer gullig tjej verkar Hannah Graaf vara, som lever sött familjeliv o som skriver fint o intressant:)De som bara fokuserar på ytan (ni vet vilka jag menar)de blir bara så omogna/osäkra o trista...Och de har verkligen inte funnit äkta lycka i sig själva..

Inga kommentarer: