tisdag 27 juli 2010

My week:

Tis: Idag hade jag inga planer alls..Men Johan ringde mig o ville äta frukost,tidigt imorse,men då sov jag, så nu får det bli lunch istället.(Kanske vinlunch om jag har tur)
Ons:Luncha med Anna.M-inte setts på JÄTTELÄNGE så det blir kul:)
Tors:Träffa min kusin Jennie o hennes lilla dotter på 7,5mån,ska bli supertrevligt! Först ska vi träffas ihop med hennes lilla Elsa-Maja sen ska vi gå ut o käka o dricka lite vin själva,jag o Jennie-har alltid intressanta samtal med henne,så det blir nice!
Fre:På em beger jag mig mot Kph,Angelica o några av mina släktingar där-ska bli så kul att träffa dem igen:)) Blir nog att vi sätter oss på Nyhavn eller något bra AW ställe;)
Lör:Ska jag träffa Kattis o hennes små twins på 1,5 år-Mira o Rasmus.
Sön: Ska jag ta det helt lugnt o ladda inför allvaret..Fast första veckan blir lite lugnare än vanligt-men jag har inskolning av en liten tjej dock, så det blir nytt för mig,men blir säkert bra! Nä nu får jag skynda in i duschen så att Johan inte blir mad...;)

Inga kommentarer: