måndag 26 juli 2010

Lunch med Rosita o Alexandra.






Träffade "Rossan" o Alexandra o hennes lille son Philip vid 12.30,vi gick till Nama o käkade sushi-jag drack rosé till,sen blev det kaffe o dessert-kladdkaka med lite glass o jordgubbar:) Sen gick vi till en lekplats(-för Philips skull)
Kom hem,promenerade med nissen,sen tog jag nyss en öl med min mamma i trädgården-men usch jag mår inte alls bra:( Och det är min sista semestervecka,har en massa roliga planer med friends and family i veckan-så jag hinner inte detta nu!!! Hoppas DU har det bra,Kram Becca

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för en underbart trevlig dag!! :) Både jag och Philip hade jättekul. :)
Vi får ses snart igen!
P&K Alex

Beccas sida sa...

Hej,vad kul att ni orkade komma ända ut hit:) Hoppas ni gillade det lilla ni såg o upplevde..Kram till dig o din lille prins,Becca