söndag 18 juli 2010

Cuba o Debaser med en av de bästaste:)




Hade en jättemysig kväll igår,jag o Jenny gick till Cuba café där vi käkade en boccadillo med kyckling o en mumsig sallad,rosé för mig till det-riktig utomlandskänsla o parken var proppfull som vanligt o liveband spelade.
Sen efter en promenix runt möllan o parken så bestämde vi oss för att gå till debaser-like it a lot! Hade trevligt där-tog en hallonmojito+öl,(men ska börja hålla mig till white russian o margarita som jag älskar:)Sen åkte jag hemåt när andra börjar gå utåt;) pensionärsvarning-men rätt skönt...MEN igår fick jag en lust som jag inte haft på mkt länge-att festa vidare,så det får bli snart! Idag/ikväll blir det lugna gatan här tillsammans med Hollywoodfruar o annat rich stuff som jag tycker är underhållande:D PUSS, Becca

Inga kommentarer: