fredag 30 juli 2010

Fin kusinträff..



Hade en superfin dag igår med Jenny o hennes lilla ElsaMaja what a cutie!! o "inspector gadget",som hon observerade mig<3
Vi hängde i måånga timmar,nästan hela em o hela kvällen,kom hem vid midnatt..
Vi började med en långpromenad vid havet (sibbarp),sen promenerade vi till thaihouse där vi käkade o drack lite öl/vin o ElsaMaja fick sina presenter-2 söta sommarklänningar av mig o en kofta + jeansklänning/kjol av min mamma.
Sen gjorde vi ngra ärenden o gick sen hem till mig o hämtade nissen för en walk o ElsaMajas pappa hämtade henne så gick jag o Jenny till Cutty Sark,satt där i timmar o bara pratade o pratade om väldigt intressanta saker-som vanligt,vi är väldigt lika där<3 Vi drack även lite öl o vin+nachos med ost till det;)Becca

Inga kommentarer: