söndag 25 juli 2010

Marisela..

Har saknat henne...Vi sågs ju ändå nästan varje dag i nästan ett år o nu har vi inte setts på ca 3v..Ska bli såå trevligt! Hon hämtar mig lite senare så kör vi till United kyrkan (vid kirseberg)o få vår dos av andlighet o GUD<3,vet hur bra jag kände mig efter förra gången så det blir väldigt trevligt! Sen ska vi ut o käka någonstans,får inte bli jättedyrt...Har inte mycket pengar kvar o lönen kommer på tisdag o jag har en vinlunch-dejt imorgon med..
På det sättet blir det bra att börja jobba igen (fast har en vecka kvar:)-jag slösar väldigt lite när jag jobbar+att vi äter 2,3 måltider där per dag. Van vid att ha ordentligt med pengar kvar när det är dags för lön o nu blir det alltså tvärtom..trist! Men skönt har jag haft det,det viktigaste:) Ha en skön söndag! Becca

Dagens:Om du möter en människa utan leende,ge honom/henne ett av dina:)

Inga kommentarer: