onsdag 14 juli 2010

Lekte med Angelica igår+idag.





A kom hit igår tidig em o några timmar senare satt vi på den indiska restaurangen vid möllan-tog tikka masala som var jättegott-tyckte jag,men Angelica är lite mer svensk i sina smaklökar o tyckte det var lite för sött:)
Sen gjorde vi inte mkt,hängde hemma vid mig,köpte glass o annat gott,tittade på SATC för 100 gången haha. Blev kass i min känsliga mage sent igårkväll o ännu sämre inatt..Så idag har det blivit lugna gatan här,-vilket jag också tycker behövs när man är ledig-kan man inte alls koppla av o göra ingenting o vara nöjd med det en dag eller 2 då får man nog börja fundera över sitt liv o sig själv:) Ikväll har jag kollat på:Dr.Phil, Livet på BB nu är det Victorias firande på i bakgrunden,snart är det Twin Peaks så jag lär bli lite rädd...:/ Kram på er o ha en fortsatt skön sommarkväll/natt!

Dagens trista: Min bekant o granne som följt mig genom livets hund är i himlen...usch vad hemsk den dagen blir,lider med henne-nyss börjat ge min vovve smärtstillande-hoppas det hjälper-hard to tell...
Dagens positiva: Har verkligen insett hur ärlig jag är o vilken bra o ärlig&rak kommunikation jag o mina närmsta har-härligt när man förstår hur svårt andra har för att vara ärliga<3 Sen är jag också såå tacksam över mina små älsklingar som ligger o myser med mig i sängen nu,o som gör mitt ensamstående liv lite mindre ensamt<3

Inga kommentarer: