onsdag 7 juli 2010

Lazy day...




Inte gjort mycket idag...satt uppe inatt till 3.30..för att jag chattade med en viss Poker;) Helt vänt på dygnet redan,så ikväll tänkte jag inte lägga mig så supersent,men måste kolla lite på web-tvn den serien jag följer nu-blivit en vana att tända ett doftljus o kolla på den serien,myys:)-jag tillhör kategorin människor som gillar att ligga i tvsoffan o kolla tv/film själv,är jag med friends så umgås jag hellre på ett mer socialt sätt. Har iaf sorterat o fixat lite med min garderob-som är heelt för liten...Handlade jordgubbar idag o åt lite av dom på balkongen i solen. Ikväll ringde Johan,han vill hitta på ngt o jag var inte sen att föreslå thai-så vi har varit där o käkat,sen gick vi förbi hemmakväll där vi köpte lite snask-gillar inte godis så mkt,så det var rätt onödigt men dock. Sen hör o häpna jag cyklade på Johans cykel hem (han hade sin longboard)O jag blev lite sugen på att köpa en likadan som han faktiskt. Nä nu ska jag kolla lite på webtvn,imorgon bär det av till Kph:)) KNUS, Becca P.s Dagens bloggtips:olgaskarlek.blogspot.com-mkt öppen blogg om Olgas sexliv-väldigt befriande,modigt o kul att hon vågar ha en sån blogg:D

Inga kommentarer: