måndag 15 oktober 2012

10 saker jag önskat att jag vetat när jag var 14...

1, Att många människor inte är/var så ärliga som jag var...2, Att intelligens inte sitter enbart i betygen. 3,Att jag skulle klara mig bra o få ett bra jobb-trots att jag inte fixade skolan så bra...4,Att ta det lugnt med killarna-den sorten av bekräftelse vill man helst slippa!5, Att jag redan i den åldern skulle lita mer på min inre röst om Gud o söka mig till frikyrka redan då. 6,Att jag inte borde ha ett förhållande med en viss kille som hade tunga problem när jag bara var 14.. Vi passade inte alls ihop o det satte grunden till ett destruktivt beteende....7,Kämpa på lite mer i skolan, inte ge upp så lätt...8,Ta hand om min då fina, jättesmala  kropp/fortsätt att dansa..,du kommer inte fortsätta att väga 45kg efter 20...:(  9,Inte tro på killars smicker o lyssna till vad du själv vill-gör inte dem till lags!10,Det är inte så lätt att vara ensamstående mamma eller förälder överhuvudtaget.....  Tänkte börja med ett nytt tema:10 saker som... Kul va?!:) Kram Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev jag lite nyfiken..varför funderar du över sådana gamla grejer som hänt? Har du kommit på varför just sådant hänt just dej?
Jo jag frågar för jag själv varit med om liknande (ja förutom killbiten förståss:) Kram på dej Becca -mr

Beccas sida sa...

Jag funderar o tänker mycket... Inte just nu bara utan jämt, sen kommer väl vissa insikter med mognad/ålder också:) Du kanske skulle blogga själv? Kram Becca