tisdag 23 oktober 2012

Såå nöjd!

När jag egentligen inte orkade o tänkte ta en nap, så gick jag ut på en kort promenad istället:) Kort ca 25 min, men snabb o jag hann gå rätt långt! Tittade in i alla söta, gamla hus, kände doften av brasa, människors fint inredda hem, vackra ljus o välfyllda bokhyllor... Det var såå himla skönt o jag är såå tacksam över att jag bor här- på limhamn, så mysigt att gå i den gamla delen...Efter ett mysigt halv åtta hos mig, blir det strax vänner o sen fruarna med gott samvete! Gör mig en god o hyfsat nyttig dessert efter maten-mango med kvarg:) Köket kallar nu, KRAM, Becca Dagens:All motion är bättre än ingen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill skicka dig en liten puss och avslöja att jag har en liten bloggelog :O) Hemlig sådan vill inte visa den på fb :O)
Puss

Beccas sida sa...

Hej! Vad roligt Katz;)) Den kommer jag läsa. Roligt att skriva, visst? Stor Puss o kram