tisdag 23 oktober 2012

Tv tonight

Ikväll är det sista avsnittet för säsongen av Svenska Hollywoodfruar( men hört att det kommer igen)Vad har ni tyckt om säsongen då? Jag tycker alltid om den typen av program, förmodligen för att jag är spoiled o bekväm o vill leva lyxliv själv;) Ikväll ryker iaf kvinnorna ihop ordentligt...:/ O vissa grejer tycker jag nästan känns lite som vuxen mobbning mot Gunilla... Inte så att jag ofta håller med henne eller så, men elakhet o gadda ihop sig flera stycken på det sättet-det är illa! Sen att hon lever i en drömvärld-thats no lie! Tror hon vill göra bra tv med... En som också är mkt kaxig är Isabel-som inte alls fått mkt skit... Hon är dock intressant att kolla på för hon är snygg, rik-o gillar att skryta om allt hon har;) Hon är väl den som passar bäst i serien-hon o Maria. Maria är gulligast o roligast-ingen annan av dem har kul humor!) Men denna säsongen tkr jag inte att M levererat som vanligt... Lite tråkig o mkt samma hela tiden... Margaretha är inte så kul att följa... Söt o säkert begåvad men oj vad hon delar med sig av privata problem... Känns inte helt sunt. Mindy är cool!:) Blir även pensionärsprogrammet Halv åtta hos mig-från MÖ denna veckan dessutom:) Ska ev gå en promenad ikväll, måste röra mig mer!!! O äta mindre... Dumma, goda majsbröd på jobb.... #ingenkaraktärmedmatjustnu! Becca

Inga kommentarer: