söndag 7 oktober 2012

Italienskt+insomnia....

Efter mkt häng vid poolen idag(det var sååå skönt) och mkt simmande i inomhuspoolen så var vi på rummet ett litet tag-drack drinks o bytte om-men vi fixade inte oss, så himla skönt...! Vi promenerade mot de gamla kvarteren bakom katedralen o längre bort, men var hungriga o bestämde oss för något i närheten-blev en italiensk med gott rykte, som vi åt på häromdan. Jag ångrar det nu, eller iaf valet sv. mat tror jag... Jag tog pasta frutti di mare o nu är kl strax 4 o jag blev kass i magen... Just nu känns det bättre, men vaknade för snart en timme sen o mådde illa o fick sitta på toa;(  Blir orolig eftersom vi åker hem idag o jag vill inte må dåligt i magen på vägen hem...! Ska upp om bara några timmar o har knappt sovit inatt... La oss strax innan ett... Well well önska mig lycka till! Önskar att jag hade några dagar till här, men saknar samtidigt de små o det blir mkt skönt med söndags relax hemma imorgon... Nu får jag väl försöka sova... Kramis, Becca

Inga kommentarer: