lördag 13 oktober 2012

Lördag

Haft en mycket bra lördag... Men känner mig lite sjuker-jättevarmt o huvudvärk hela dagen...:/ Men gick bra med våra små, jobbade ju idag på Öppet hus på skolan:) Efteråt fikade jag o några kollegor-goda kakor o mkt tjejsnack;) Sen gick vi till Mobilia o snurrade runt lite-men jag gillar inte affärer så det blev Barista o jag delade en quesadilla o tog en iste. Sen köpte jag med mig 2 buketter vita rosor-en till mig o en till min snälla granne Pernilla som ofta går med Nisse o hjälper till med djuren:) Nu svettas jag i sängen med ett glas vitt o tvn på, strax ut o gå med nissen o grannen:) Blir mys hela kvällen,( tvättar lite med) Härligt med lite ledighet... Dagens: "Lita på HONOM, och han kommer jämna dina stigar". Favorit i repris;) KRAM, Becca

Inga kommentarer: