måndag 8 oktober 2012

Back to reality...

Blev bättre i magen sen... Thank god! Sorgligt att lämna vackra Palma... O sååå mycket vi ännu ej sett... Men hoppas på nästa år igen:) Tog mig en sista titt från takterassen-amazing säger jag bara.. Så fort jag har lite mer tid så blir det bildregn! Resan hem gick bra, lite turbulens-spec vid landningen-men ingen fara alls!;) Blev bjuden på middag hos min mamma med Stina också-trevligt men jag va helt slut, så det blev kort visit, sen vila o mysa med mina små-som verkar jätteglada över att jag är hemma:) Nisse ligger just nu på mina ben under täcket, nybadad-skumbad o insmord i papaya bodybutter haha... Min människovovve! O Lukis snarkar också här bredvid i sängen-myskise! Idag har jag jobbat på, mysigt att se barnen igen! Men Huhh så många sjuka o barn med snoriga näsor...:/ Idag fick jag även en valident som jag ska bedöma-jättegullig verkar hon.Nu tvmyys innan sängen kallar...Känner verkligen att jag fått en positiv kick av vår lilla resa, o hotellet kan jag rek om man vill ha det skönt o lyxigt... (Gran melia Victoria)  Hörs snart igen! Becca

Inga kommentarer: