lördag 20 oktober 2012

Jag blir sååå trööttttttt o Dagens

Nu är det något fel här med datorn igen,o eftersom jag inte är ngn dator expert,så tänker jag inte ödsla tid en lörkväll på detta...Men jag kan inte lägga in bilder:( Tänkte annars lägga in lite nu... Ni får vänta ett tag med bilder...Hoppas ni gillar min text så länge..:) Jag har haft en skön dag med långpromenad,lite ärenden på Limhamn,latte o glass:) Riktigt varmt höstväder idag! Gick nere vid havet,härligt... Väl hemma så tvättar jag nu o städar lite,snart tv-myskväll-love it! Tända ljus,något gott att äta-blir nog kex o ost o vin b.la. Här får ni en dagens som jag tycker är jättebra o som stämmer bra med mitt tänk:)

"Bry dig inte om vad andra tycker om dig,tyck om dig själv,så kan du bry dig mer om andra istället". Becca

Inga kommentarer: