söndag 28 oktober 2012

Fondue, promenad,bakis o myys...

Usch kl är 17.15 o jag är fortfarande bakis... Ligger i min säng nybadad-skönast idag!) Blev lite ändrade plans i helgen-men det var bara kul:)  Tidig em så promenerade jag med grannen Pernilla,hon var även här en liten stund, kul! Senare på em blev jag o Angie hembjudna till min mamma på fondue-var sååå gott!!!  O det blev lite för mkt dricka... Kom hem tidigt o kollade "Så mycket bättre." Stina hängde med in:) Vi hängde inte med så jättemkt, vi pratade mest:) Men Darin o låten var bra! La oss sent, förmodligen sov jag dåligt efter all alkohol, så jag vaknade jättetidigt:/ Kände efter ett tag att jag inte alls mådde bra... Blev Brunch med kallrökt lax, goda bullar, ägg etc. Var underbart, o riktigt kallt men stilla väder, älskar att promenera i det.. Så vi gick en bra runda nere vid havet:) Funderar på att ta ännu en promenix strax. Jag orkade inte åka till AC eftersom jag inte mår bra, synd!:( Måste städa undan litegrann, imorgonbitti får jag nytt o fräscht badkar:) Annars blir det Solsidan o Beck, tända ljus o Pepparbiff med bakpotatis:) Handlade hem en massa gott i fredagskväll-Pernilla hängde med:) Blev även min favorit-blomma tulpaner:) Hoppas att jag snart mår bättre! Puss på er, Becca

Inga kommentarer: