tisdag 30 oktober 2012

Update-Nissen och dagen...

Nisse var ju hos veterinären idag o det visade sig att det han hade i ögat-som jag trodde var en vårta eller vagel, var en tumör... Stackars! Den har förstört lite av ögat så jag får bara hoppas att den inte blir större, han har fått ögondroppar. En operation är inte bra i hans ålder, så det blir det nog inte. Hangar blåsljud-hjärtat, men det visste jag sen innan) Vill bara hem o gosa med honom... Vi måste inviga badkaret ikväll med, så fint o fräscht det är!:)  Annars flyter det på. Jag har ju en valident just nu, o idag har vi haft samtal med hennes lärare också. Jag har även haft en uppskattad liten sångsamling-vi har inga planerade lektioner/samlingar när det är lov, o vi har lite färre barn med-tur det med tanke på att sjukdom fortfarande härjar hos personalen... Stor kram, Becca

Inga kommentarer: