lördag 20 oktober 2012

Spontant o härligt...

Blev en spontan middag+vin ute igår:) Pernilla.N o jag gick ut o käkade efter jag hade fixat nailsen:) Såå skönt när man kan promenera till restaurangen,inte göra sig i ordning-utan bara komma som man är, umgås med ngn man känner väl o bara relaxa! Vi hade en del att prata om, för det var ett bra tag sedan vi träffades. Kom hem rätt sent, supertrött o lite berusad;) Så man är lite trött i håret idag... Underbart o varmt väder idag i MÖ så förrutom lite trista sysslor i hemmet, så måste jag ut på promenader i vackra Limhamn...:) Får se om jag orkar bege mig iväg för middag i stan ikväll-jag är såå trött o bekväm/lat... Annars blir det myskväll, har en del inplanerat imorgon med, o jag gillar att ta det riktigt Soft solo minst en av dagarna. Vi hörs senare, njut av helgen på ditt vis! Becca

Inga kommentarer: